Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
2041321204   Disseny i impressió 3D per a docents: preprocessat i postprocessat de projectes 3D
2018-2019   Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   18/10/2018 - 22/11/2018 (15 hores) de 17:30h a 19:30h
   CRP Ciutat de Badalona
   Av. Maresme, 192-212 (Badalona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Badalona
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Aquest taller pretén donar a conèixer el món de la fabricació digital i la seva aplicació a l'educació (FabLab Schooling).
  
Objectius   - Conèixer els components d'una impressora 3D i comprendre el seu funcionament
- Plantejar correctament els projectes d'impressió 3D abans de començar el disseny
- Conèixer el programari de preprocessat de la impressió 3D
- Conèixer les opcions lliures, gratuïtes i comercials en el camp del disseny 3D
- Conèixer el camp del postprocessat de les peces impreses en 3D
- Possibles problemes i manteniment de les impressores 3D
  
Continguts   - Què és la "fab lab school": Fabricació digital en educació
- Parts d'una impressora 3D cartesiana
- Muntatge d'una impressora 3D
- Portals web i recursos per a la impressora 3D en educació
- Programari laminador: opcions i ús
- Problemes habituals en la impressió 3D. Particularitats de cada filament
- Postprocessat de les peces. Particularitat de cada filament.
  
Formador/a   Alejandro Aliaga Alcolea
  
Avaluació   Satisfacció dels assistents en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat.
Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
  
Persones  destinatàries   Docents de primària i secundària.
  
E-mail   crp-badalona@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent